toppeeeen

Hej!
Från botten till toppen!
Haha nej men Jenny här! och är på skitbra humör.
Idag var det först skittråkigt i skolan, men gjorde en del kurs.
Sen redovisade jag musiken och fick B! Är skitglad, trodde jag skulle få E helt seriöst.
Så det gjorde min dag!

Sen drog jag till gymmet och där fick jag reda på att jag ligger fyra månader före i rehabiliteringen!! Det är sjukt.
Förstår inte hur det kan hända just mig, men är sjukt glad och det känns riktigt bra!

Ikväll blir det träning skitkul och imorgon ska jag träffa sötnosen!
Sen plugga lite också bli klar med kurs skiten, fast kan ju göra den nu! Smarthead.

Men vi hörs!

PUSS

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!