R.I.P

LES CONTAMINES;FRANCE - JANUARY 15: (FRANCE OUT) Nick Zoricic of Canada during the FIS Freestyle Ski World Cup Ski Cross on January 15;2012 in Les Contamines France. It was reported that Nick Zoricic of Canada has died of severe trauma after crashing in a World Cup skicross race March 10;2012 in Grindelwald;Switzerland.

Nick Zoricic 29 år dog igår i en Ski Cross tävling. Jag såg det på TV. Han slog i huvudet det såg man, men det såg inte sådär jättefarligt ut. Men tyvärr så avled han, fan vad hemskt. Tycker riktigt synd om honom och hans familj. R.I.P Nick Zoricic!
Så då har vi haft lite deppmode här. Över med det nu, God morgon alla läsare. Jag är jättetrött och ska ändå åka in till fryshuset om en timme typ. Sen ska jag kolla match med min syster. Efter det ska jag nog träffa Robin ett tag. Sen blir det att kolla på basket igen ikväll på något lag vet inte vilka det var. Ska börja fixa mig om ett tag, eller nej det gör jag när jag kommer hem får bli att se lite ful ut nu! Så skönt!
Skriver senare /Anna :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!