mina dagar

Hej!
Jenny här!
Har inte uppdaterat sen i måndags så tänkte berätta lite om veckan.
I måndags träffade jag Isabelle och vi hann inte göra så mycket, snackade mest och åt middag. Sen var det träning dåra på kvällen, så det var kul!
På tisdagen träffade jag Jessica och vi åkte hem till henne och bakade samt tog det lugnt, dansade, snackade, sjöng, lyssnade på musik och hade kul.
Onsdagen såg ut så att jag var i gymmet efter skolan sen åkte hem och pluggade lite och sen hade jag träning på kvällen.
Idag har jag haft hemkunskap i skolan sen gick jag hem för mådde inte så bra. Sov en timme och pluggade så kändes bättre och så har jag tränat! Nu känner jag mig frisk lite trött bara.
Imorgon ska jag och isabelle sova hos Linnea ska bli sjukt kul! Inte träffat de så mycket så ska bli riktigt kul. Sen på Lördag är det match och efter den ska jag träffa Arvid på söndag är det match och så ska jag träffa Lollo.
Nog roligaste veckan på länge verkligen!
image description
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!