God morgon!

Anna här!
Glömde att skriva igår kväll. Efter gymmet träffade jag inte Patrik. Han skulle typ köpa en TV eller något... Så jag drog och träffade en killkompis. Var där ett tag medans han spelade wow.. duschade och sådär. Sen drog vi vidare till Tyresö. Jag träffade Amanda Lydia och massa andra. Men det var ganska dött där. Så drog hem till honom igen. Spelade gitarr och sjöng lite, snackade om massor. Hade en jättebra kväll helt enkelt.
Idag då.. Ja om typ en timme ska jag åka med till Brandbergen och kolla när Jennys lag spelar. Efter det så skulle jag kanske träffa Patrik annars har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Blir nog att chilla hemma då, skulle vara riktigt skönt faktiskt!
Nej nu ska jag äta min frukost och sminka mig sen. Kommer outfit och facelook elller något sen!
/ Anna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!