Avicii

(skulle upp igår klockan 01:03)
Hej!
Jenny här.
Har haft sjukt kul på avicii!
Först var vi där vid halv fyra och skulle bli insläppta fyra men såklart tar det typ två timmar tills alla är insläppta så vi kom in typ halv sex.
Sen var det typ annan musik i en/två timmar innan avicii kom.
I början var det rätt tråkigt men sen gick jag och Jessica till dansgolvet och det var sjukt kul!
Vid sju kom avicii och sjöng till nio!

Som många vet var det en läktare som rasa det var precis bredvid mig Jessica och John men jag märkte ingenting förrän pappa frågade hur jag mådde typ?
Lite småläskigt.

Nu ska jag sova hos Jessica.

Puss//Jenny

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!