Förlåt!

Har haft det riktigt svårt nu och inte hunnit blogga. Just nu sitter jag och är riktigt jävla förbannad. Skulle gått på bio med Amanda imorgon men aa så blev det inte..
Idag har jag varit på gymmet en snabbis och pratat med min sjukgymnast. Sen så åkte jag och köpte subway sedan vidare till Amanda. Vi chillade hemma hos henne åt middag, älskar hennes familj! Sen åkte vi och träffade lite folk i tyresö vi hann vara nere vid vallen och även i kyrkan som var öppen idag. Sen åkte jag hem kollar på skilda världar. Imorgon ska jag i varje fall träffa Amanda och göra någonting. Alla planer blev ju helt förstörda nu. Men vi ska göra någonting på dagen och sen ska vi ha träning på kvällen, dock så tränar inte jag då.
Ska försöka att blogga mera nu!
fuck allt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!